maandag 31 december 2007

Terug in Nederland

Na een week van nagenieten van onze zilveren medaille tussen de big 5 in HluHluwe en Ithala game park en een dag chillen bij Bo in Pretoria zijn we nu weer in het koude Nederland. In Ithala zijn we er achter gekomen dat een Toyota Hilux echt een betere 4x4 is dan de PC Hoofdtractor van Mitsubishi.
 
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor alle succes wensen die we voor en tijdens het wk hebben gekregen en voor alle felicitaties die we ontvangen hebben na afloop. Verder wil ik onze sponsor HBB (voorheen "Het Branche Bureau" in het bijzonder bedanken voor zijn steun de afgelopen 3 jaar. Zonder hun steun hadden we nooit gestaan waar we nu staan. Verder wil ik hierbij ook SLAM bedanken voor de uitstekende zeilkleding.
 
Tevens wil ik hierbij de organisatie in Zuid Afrika complimenteren met het fantastische evenement dat ze hebben georganiseerd en tegen de nederlandse teams die er niet bij waren kan ik alleen maar zeggen: "jullie hebben wat gemist!"
 
Tot slot wens ik iedereen een gelukkig en voorspoedig 2008.
 
May the winds be with you!
 
Jeroen den Boer,
Team HBB / SLAM

1 opmerking:

Heiko & Lineke zei

Genoten van jullie geweldige prestaties en belevenissen. Zeer goed en COOL teamwork. Gisteravond bij Marijn en Trineke "duizenden" foto's bekeken. Hebben geproefd aan jullie voorbereidingen vooraf de race en welverdiend genieten na afloop in de wildparken. Hoop van harte op de haalbaarheid van deelname aan de WK 2008

Van Heiko an Lineke,

De beste wensen en WK J22 in 2008!

Fair Winds and Following Seas.