maandag 10 december 2007

Kaapstad - aankomst

Na 11 uur vliegen dan eindelijk weer vaste grond onder onze voeten, bijna een uur bij de douane gestaan maar daarna waren we zo met onze berg spullen er langs, niets inklaren, gewoon doorlopen. Door 11 uur in een stoel zitten ben ik redelijk gebroken maar nu dan dus lekker in een korte broek kaapstad ontdekken, vanmorgen wakker geworden en al gelijk de eerste dieren gespot, dolfijnen bijna op het strand voor de B&B, wat trouwens een ware vila is,... met zwembad, jaccuzi's, grote veranda's en wat nog meer.
 
Nu eerst maar eens ontbijten...

1 opmerking:

Trineke zei

Goedemorgen Team!

Zijn jullie een beetje uitgerust? Het is een uur tijdsverschil, dus het is bij jullie al 10.15u. Jullie gaan neem ik aan lekker rondkijken in Kaapstad vandaag? Ik kijk uit naar de foto's als ik lees dat jullie nu al �n en ander hebben gezien...
Martijn, kan ik in je inbox, mapje j22 ook jullie reisschema bekijken? Dan kan ik zien wat jullie allemaal van plan zijn.
Veel plezier allemaal, groetjes voor iedereen en een knuffel voor Martijn.
Trineke